dimecres, 3 de febrer del 2021

L'UNIVERS

 CANÇÓ DELS PLANETES. 👈punxa ací per vore el vídeo.


PLANETES INTERIORS, EXTERIORS I NANS






Vídeo de l'univers. 👈 Punxa ací per vore el vídeo.


Article sobre Mart  👈 Punxa ací per llegir l'article.







LA NASA ATERRIZA EN MARTE CON ROVER.  Punxa l'enllaç per vore l'article i el vídeo.








Mural creat per Daiana😉





Mural explicatiu de la lluna, per Lledó.




NOUS VÍDEOS DE LA NOSTRA GALÀXIA. 

Vídeo 1 de la via làctia

Vídeo 2 de la via làctia





NOU VÍDEO

El sistema solar para niños, de Ainhoa.



Imatge del sol, per Ainhoa.




CAPES DE LA TERRA


GEOSFERA









HIDROSFERA

Aigües del nostre planeta, vídeo explicatiu










ATMOSFERA

ATMOSFERA, vídeo molt interessant.












MÉS FOTOS DE L'UNIVERS


Foto de Miguel☝



Nube de Oort y cinturón de Kuiper.



Bola de fuego en el cielo.



Las estaciones del año.


Constelaciones de los signos del zodíaco


Tipos de lunas.


Obri l'enllaç per vore unes captures de l'univers increïbles. US ENCANTARAN!!!

20  fotos 20 años☝punxa dalt.



Astronauta des de l'espai.

Comunitat Valenciana des de l'espai.



La terra des de l'estació

 espacial.



Foto de la geosfera, per Paula.☝


















105 comentaris:

  1. es molt interesant el video sobre mart i esta ultima foto que has penjat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Soy Sara me a gustado mucho el vídeo de Marte y el de la atmósfera también me han parecido muy interesantes las fotos

      Elimina
  2. El video magradat pero no u e encontrat molt interesant vull dir que no ma sorpres molt i sobre lo de mart me a paregut un poc inposible i la foto no la e entes molt

    ResponElimina
  3. A estar molt bonitos i la foto la veritat que m'ha sorpresa la canço llama no puc dir res m'encancanta

    ResponElimina
  4. Per a mi el video que mes m'ha agradat ha sigut el primer perque per a mi es el mes divertit de tots i la foto que mes m'ha agradat ha sigut la 5 perque explique molt be tot.(IARA)

    ResponElimina
  5. El vídeo de Mart em pareix estrany i a la vegada arriscat i la foto em pareix molt rara (Daiana)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Daiana,a mi també m'ha paregut molt rara l'imatge de mart.Miguel

      Elimina
  6. Hola,els dos vídeos en parrixen molt interesants, i tambe en pareix fascinant el sistema solar. Paula😀

    ResponElimina
  7. Hola,m'ha parescut un poc extrany la imatge de mart com Daiana.Els videos son interesants i de moment aquest proyecte me esta pareguent molt chulo.Miguel

    ResponElimina
  8. Hola soy Lledó, el vídeo del Sistema Solar la canción me encanta pero me ha parecido muy interesante el de la NASA he aprendido mucho de ese vídeo

    ResponElimina
  9. Hola, me han gustado mucho la canción y el video, pero la foto de marte me parece muy rara como a Miguel y Daiana , pero a la vez es interesante y estoy aprendiendo mucho. ELISA

    ResponElimina
  10. Hola, me han gustado mucho la canción y el video, pero la verdad es que me ha sorprendido que en Marte, podría haber un lago, porque la verdad yo pensaba que no había vida, pero se ve que sí. La foto de Marte, me parece muy extraña como a Daiana, Miguel y Elisa, pero estoy muy orgullosa de haber aprendido muchas cosas nuevas sobre Marte y el Sistema Solar. LEIRE

    ResponElimina
  11. Hola,a mí el que mes m'agradat ha sigut el vídeo de l'univers que es lo mateix que tú ens has anat explican aquest dies .
    La canço tambe m'agradat.
    I les fotos dels plantea interiors,exteriores i nans.Crec que aquestes fotos ens serveixen molt per a estudiar .(Ainhoa)

    ResponElimina
  12. El que más me ha gustado es la foto I el video la foto es la de que salen todos los planetas y el cinturón de asteroides I el video el de la canción ay una cosa que no se lo que es, es como un pelo raro?. Pero todo me gusta

    ResponElimina
  13. hola a,mi el que mes m'agradat a sigut la foto del planetes junts i la del cinturo de asteroides i tambe a part el video
    del sistema sola i la cancion dels planetes hugo lozano


    ResponElimina
  14. Hola.
    M'agradat molt les fotos la que mes la del cinturón d'asteroides.
    La foto del planeta es molt extraña i bonica

    ResponElimina
  15. Me han gustado y me han parecido muy extrañas las fotos y el video

    ResponElimina
  16. SEGUIU AIXÍ AMB TANT D'INTERÈS I ESFORÇ...M'ENCANTA QUE US AGRADE EL PROJECTE!!!👏👏👏👏

    ResponElimina
  17. Yo no sé si ahí Hi ha algo falso el video m'ha agradat i m'ha interesar bastante

    ResponElimina
  18. Hola,no sabía que habían cinco planetas enanos, no sabía q Eros era un planeta enano.Y los vídeos muy chuliiiiis 😃. Adrian

    ResponElimina
  19. El video de la via lactia (el primer) ha sigut molt sactisfactori vore tots el planetes com si estiguerem a l’espai i el segon no sabia que hi havien tantes estreles i he apres coses noves (DAIANA 😊)

    ResponElimina
  20. bruno
    m,ha parescut molt chulo e interesant el video de mart i tot lo del presevance

    ResponElimina
  21. Hola,els dos vídeos son xulissims .Pero a mí el que mes m'agrada es el primer perquè me pareix mol interesant perque es veu com en 3d(Paula)😁

    ResponElimina
  22. Esta molt chulo el video de mart porque es súper entretingut i divertir pero el altre a mi m'agrada un poquet mes(IARA)

    ResponElimina
  23. El primer video de la vía láctia, m'ha agradat molt, perque he aprés moltes coses noves, hi ha part et relaxes. I el segon, m'ha agradat perque he aprés moltes coses noves que no sabie. LEIRE

    ResponElimina
  24. El primero no me a gustado mucho pero el segundo me a parecido super gracioso e divertido para aprender

    ResponElimina
  25. el mural de daiana es molt chulo i m'encanta i el video 1 i 2 de la via lactea es molt interesant i la foto de la via lactea i estic aprenet molt hugo lozano

    ResponElimina
  26. Me ha gustado mucho el vídeo 2 porque yo he aprendido mucho y a parte lo explica muy bien, Lledó.

    ResponElimina
  27. El video de mart es molt intrigante
    Es súper guay el mural de Daiana dels planetes .😃 Lucía

    ResponElimina
  28. es molt interesant els videos i es molt bonico el mural de Daiana

    ResponElimina
  29. M'ha paregut molt interesant el video de la NASA del perseverance.Jo tinc molta curiositat sobre els planetes i que tindran...coses interesaants restes de vida humana,...etc.(MIGUEL)

    ResponElimina
  30. *Segon* 1: per a mi estva interesant
    2:ma cridat la atencio perhome que o a explicat jo crec que o a explicat molt be

    ResponElimina
  31. 1:esta interesat i m'ha agradat el color d'ura
    2:m'ha sorpres com o a explicat.🤗 Ainara Puig Traver

    ResponElimina
  32. A mí m'agradat el mural de Daiana es molt chuli 🤩
    Despres amb el mural de Lledo he apres coses noves sobre la lluna.
    El vídeo de la NASA ha sigut molt interesant i el de la nostra galaxia la vía láctea tambe ha estat interesant.(AINHOA)🤗

    ResponElimina
  33. Ha sigut molt impactant el mural de Lledo perque no sabia totes eixes coses de la Lluna,i en el mural de Daiana esta molt interesant saber totes les textures dels planetes.(Erica)

    ResponElimina
  34. He aprendido mucho con toda la información de la luna, no sabía todas esas cosas. Lledo 😁

    ResponElimina
  35. Estic molt contenta i orgullosa de la gran feina que feu diàriament...en breu us penjaré informació relacionada amb la terra😉🤗

    ResponElimina
  36. A PARTIR DE HUI, JA PODEU FER EL TERCER COMENTARI.😉

    ResponElimina
  37. El video del origen dels dies de la semana me ha sorprengut, la foto d’Ainhoa ha sigut molt interesant perque jo no sabie que el Sol ere blanc , el video dela hidrosfera me ha ensenyat coses noves ,el video de l’atmosfera com era mes o menys lo de la fulla no m’he ha agradat tant i les fotos he dit wow porque eren fotos molt interesants i el video de la Terra girant m’ha paregut sactisfactori (DAIANA)😃😊

    ResponElimina
  38. Hola .
    M'agrada molt la foto del Sol de Ainhoa el video de la atmósfera me ha encantat I lo dels dies de la semana no sabia que eran planetes,
    Lucía😊😊

    ResponElimina
  39. Hola, m'ha sorpres molt la foto d'Ainhoa, perque no sabie que el sol es blanc y també m'ha agradat tots els fotos i vídeos , perque d'alli també pots aprendre molt. ELISA

    ResponElimina
  40. m'a paregut molt interesant la foto del sol i tots els videos perque he apres moltes coses i les fotos son molt xules

    ResponElimina
  41. Hola,me encanten tots els videos i les fotos de l'univers .Me pareix super interessant tot, i la foto de Ainhoa encara més (Paula)😊

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mí també m'ha agradat MOLT i també pero saber coses sobre el sol.(Miguel)

      Elimina
  42. La veritat que la foto de ainhoa no m´ha sorpres tant,perque yo ya me imaginaba que el sol era blanc,perque desde lluny el color sempre canvia.
    Totes les coses que llegim, yo no me imaginabe com era en foto,me ha paregut impresionat les fotos

    ResponElimina
  43. Hola,yo no me imaginabe que el sol fose de color blanco perqué desde la terra es veu auxina groguenc.També m'han paregut molt interesantes les noves fotos;Sobretot la del sol.(Miguel)

    ResponElimina
  44. LLEDO. Me a gustado mucho todas las fotos son muy bonitas y me han impresionado mucho

    ResponElimina
  45. Me ha impactat molt la imatge de el que se veu desde La lluna.(MIGUEL)

    ResponElimina
  46. Me a gustado mucho el video de el sistema solar y también las fotos me han gustado mucho

    ResponElimina
  47. Me han gustado todas las fotos un montón porque están súper interesantes pero las fotos que más me han gustdo han sido las de los arcoiris(IARA)

    ResponElimina
  48. Me han gustado mucho las fotos, pero las que más han gustado, han sido las de la Aurora Boreal y la de los Arcoiris. Tambien me han gustado mucho los videos, porque son muy interesantes y explican súper bien. LEIRE

    ResponElimina
  49. La foto 4 de hidrosfera está molt chula igual que la 4 de atmósfera i per últim el video de l'atmosfera si que estaba interesant

    ResponElimina
  50. A mi m'ha agradat molt la foto última on ix un raig i un tornado, perquè m'ha recordat una pel-lícula que vaig veure que es diu Geostorm. I els video són molt xulos. Adrián

    ResponElimina
  51. a mi m'ha agradat molt la foto de atmosfera la primera i quarta son molt chules pero en realitat totes les fotos de geosfera hidrosfera i troposfera son molt chules i el video de atmosfera es molt interesant i el video de hidroesfera es molt esplicatiu i la foto de ainhoa es molt chula i la foto de la lluna es molt interesant hugo lozano

    ResponElimina
  52. A mí m'agradat la foto de la geosfera i les seues parts me paix molt interesant.
    El vídeo de la hidrosfera no m'agradat molt.En canvi m'agraden les 2 últimes fotos de la hidrosfera son molt boniques.
    El vídeo de l'atmosfera si que ha sigut interesant i les fotos de l'atmosfera m'han agradat moltissím !!!(Ainhoa)🤗🤗

    ResponElimina
  53. la foto de la tierra des de fuera me ha gustado mucho,el video de la atmosfera me ha parecido muy interesante y por ultimo la foto de los rayos y de de las nubes me gustan mucho (lledo)

    ResponElimina
  54. M'ha agradat l'aurora boreal i la foto del gel m'ha inmpressionat, CLARA

    ResponElimina
  55. M'ha agradat molt la aurora boreal con a Clara es molt impresionante.Miguel

    ResponElimina
  56. Ha estat molt interesant

    Hugo Ruiz

    ResponElimina
  57. Las imagens son molt sorprendents i els videos molt interesants

    ResponElimina
  58. Les imagens molt boniques sobretot les de la hidrosfera i els videos molt bonicos

    ResponElimina
  59. Me ha gustado mucho el video y me ha parecido muy interesante pero lo que más mw ha gustado son las fotos la de la aurora boreal me ha encantado I las otra me han parecido más interesantes

    ResponElimina
  60. https://www.google.com/imgres?imgurl=https%3A%2F%2Fgeologiaweb.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F07%2Fcapas-atmosfera.jpg&imgrefurl=https%3A%2F%2Fgeologiaweb.com%2Fplaneta-tierra%2Fimportancia-atmosfera%2F&tbnid=U6_pCyej3OlA7M&vet=12ahUKEwixtZ_dqpLvAhXTwoUKHTUFDgoQMygEegUIARDUAQ..i&docid=2zwp-W6AvkwjCM&w=600&h=500&q=la%20atmosfera&ved=2ahUKEwixtZ_dqpLvAhXTwoUKHTUFDgoQMygEegUIARDUAQ.miguel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es una imatge molt chula:MIGUEl si vols la pots penjar.Busca l'enllaÇ en google

      Elimina
  61. Per finalitzar aquest tema de l'univers, us he ficat imatges, que pense, són molt interessants...ja em dieu...espere que un impressionen tant com a mi.😉

    Podeu fer el quart i últim comentari ⭐☀️🌍

    ResponElimina
  62. Hola ,me pareixen super impresionants les fotos ,esque aquest tema te milions de coses molt interesants(Paula)😃😃

    ResponElimina
  63. M’ha paregut molt impresionant totes les noves fotos i m’ha agradat molt la foto de com es veia la Comunitat Valenciana i la galaxia sombrero este tema es molt impresionant i he aprés coses noves sobre l’univers (DAIANA)

    ResponElimina
  64. Me ha encantat la imatge de Paula perquè es molt guay,i també Els símbols de zodiaco que percert soc Piscis (Adrián)🙃

    ResponElimina
  65. Ha esta mola guay la foto de Paula i també está tot mola guay

    ResponElimina
  66. M'han agradat totes les fotos. Les de les captures de l'univers, m'han impresionat molt, perque són súper interesants i súper bonites. També m'hagradat la foto de Paula, perque m'ha parescut molt extranya i bonita. LEIRE😄

    ResponElimina
  67. Me ah parecido interesante porque me gusta ver los planetas y el universo. El video de Marte también fue interesante.
    Javier

    ResponElimina
  68. Hola,m'ha agradat molt les imatges de l'atmosfera:El que més m'ha agradat de l'atmosfera es l'aurora voreal,em relaxe molt veure-la.Miguel

    ResponElimina
  69. M,agradat la foto de les estaciones junt amb la foto de la Terra desde l,estacio espacial i la foto de Paula.
    Ainhoa

    ResponElimina
  70. Hola 👋
    La foto de Paula i la dels signes del zodiaco m'agradat molt son les que mes m'han atacar .
    Lucía 😁🤩

    ResponElimina
  71. hola la foto de paula es molt chula i la del signes del zodiaco es molt chula tambe m'agradat molt la foto de miguel es molt chula pero en realitat me agraden totes les fotos de tot hugo lozano

    ResponElimina
  72. me ha paregut molt boniques les fotos de l'univers i per altra part me ha paregut molt interesant la foto de paula i lo de les llunes

    ResponElimina
  73. Me ha parecido muy chula la foto de la geosfera también la foto de la tierra que se ve desde el espacio y el del astronauta en la Luna. Lledo

    ResponElimina
  74. Me ha gustado muchísimo todas las fotos, sobretodo la de Paula y la de la Tierra desde la estación espacial, porque son raras e interesantes 😄. (ELISA)

    ResponElimina
  75. Yo no sabia que habia constelaciones de los zodiacos,cuando he visto la foto me ha parecidomuy estraño ver constelaciones de todos los signos zodiacos, yo no lo sabia,y tambien la foto de paula,nunca habia visto una foto en vida real de la geosfera.

    ResponElimina
  76. me a gustado mucho lo de los signos del zodiaco porque me parecen muy interesantes yo soy leo, i las fotos me han parecido como elegantes como curiosas

    ResponElimina
  77. ENHORABONA!!! HEU FET UN GRAN TREBALL AMB EL PROJECTE DE L'UNIVERS...CONTINIEU AIXÍ.👏👏👏👏👏👏👏🤗

    ResponElimina