dijous, 3 de juny del 2021

GEOLOGIA

 INICIACIÓ A LA GEOLOGIA


La Pangea👈punxa ací.



Les plaques tectòniques. 👈 Punxa.



Experiment, moviment plaques tectòniques. 👈Per entrar, punxa ací.



Moviment de les plaques tectòniques.👈fes clic ací per vore el vídeo.



HURACANS, vídeo de Ainhoa.

Vídeo de Ainhoa. Punxa.




ERUPCIÓ EN EL VESUBIO


Erupció en Pompeia. Punxa ací per obrir el vídeo.


LÍNIES DE NAZCA


Línies de Nazca. Punxa.



DRON SOBREVOLA VOLCÀ.

Dron vola volcà. Punxa.








Tsunami 2004 👈punxa ací.



Sentit aigua segons hemisferi. 👈Punxa ací.

68 comentaris:

  1. La veritat el video que mes interesant es per a mi a sigut el tercer ya queno esperabe ningun experiment, per altra partel segon no es el millor ya que per a mi es millor que lo expliques tu primer. LOLA

    ResponElimina
  2. Hola!!!Me encanten els quatre videos ,però sobretot el experiment ha sigut el meu favorit,encara que tots se m'han fet molt interessants ,{PAULA}😃

    ResponElimina
  3. Per a mi la veritat que els quatre videos han estat fantastics pero el que me m'ha agradat ha sigut el de els experiments es el que mes m'ha cridat l'atencio.( IARA )

    ResponElimina
  4. els videos han sigut molt interesant pero a mi el q mes m'a agradat a sigut el de l'experiment . ADRIAℕ

    ResponElimina
  5. perque no me lo haurie imaginat que pase aixo .ADRIAN

    ResponElimina
  6. Hola!
    Els videos han estat super interesants perque ho han explicat molt bé,però,el video que millor ho ha explicat per a mi ha sigut el quart perque ho explica millor que els altres.En resum,m'esta pareguent molt divertit el projecte,sobretot les coses tant emocionants que puguen passar amb les plaques tectoniques,els tsunamis,els volcans...

    ResponElimina
  7. els quatre videos han estat molt xulos per el que mes me ha agradat ha sigut el del experiment perque es molt interesant com ocurris el experiment

    ResponElimina
  8. HOLA,soy Lledo.
    Me han parecdo muy interesantes los videos.Me ha gustado de la manera de que lo explca ya que lo entiendo muy bien *unos ms que otros*

    ResponElimina
  9. Hola!
    El experiment es molt interesant,ens explica el que pase a l'interior de la terra.Si que es veritat que en el últim video ho he compres millor,penso que aquest video es mes facil que els altres per a comprendre-ho.

    ResponElimina
  10. Hola, me encantan el video de la Pangea, porque se observa muy bien como se mueven los continentes también me parece muy interesante y divertido el experimento sobre el interior de la tierra. LEIRE 🌎😉

    ResponElimina
  11. Hola tots els videos estan xulos pero el mes xulo el del experiment.BRUNO

    ResponElimina
  12. Hola.
    El video de la Pangea me encanto porque me parece todo muy interesante,el experimento es lo que más me ha gustado me parece muy divertido y me gustaría mucho que siguieras poniendo cosas sobre experimentos.
    (Lucía)

    ResponElimina
  13. Holaaa, me han encantado todos los vídeos pero el que más es el experimento como todos, porque a mí me ecanta cualquier tipo de experimento.(ELISA)

    ResponElimina
  14. Hola,todos los vídeos son interesantes pero el tercero con la explicación del aceite y la vela me eh enterado muy bien y me a gustado.
    Javier

    ResponElimina
  15. Han estat molt interesants,com també este tema.Clara

    ResponElimina
  16. hola m'ha agradat els quatre videos per què son molts chulos i molts interesants però el tercer el del experiment era el más interesant però tots eran molt interesant i molt chulos i el video de la pangea era molt chulo me a encat es molt chulo iel que se mouen els continents. hugo lozano

    ResponElimina
  17. Hola, me han llamado encantado los 4 vídeos pero sobretodo el q más me ha gustado ha sido el del experimento

    ResponElimina
  18. M'han agradar amonto el videos que has posat i me han paregut molt interesants

    ResponElimina
  19. El experiment i les plaques tectoniques m'agradat perque ho han explicat molt bé

    ResponElimina
  20. Geniaaaaal...bones reflexions...ara podeu començar les segones opinions. 👏👏👏👏👏👏👏

    ResponElimina
  21. Hola, me siguen gustado y encantado los vídeos, el de Ainhoa me ha parecido muy divertido, el de Pompeia me ha parecido muy interesante y me ha encantado porque se aprecia mucho como va cambiando la ciudad por el volcán 🌋, las líneas de Nazca, me han llamado la atención y también me han extrañado mucho, pero me parecen muy interesante y el del dron me ha sorprendido, aunque yo ya me esperaba que se iba a quemar con el volcán,aunque me ha gustado mucho. LEIRE 😉

    ResponElimina
  22. Hola!!Me pareix impresionant tot!El vídeo de un día en Pompeia es xulíssim,es pot apreciar como el volcà erupcione poc a poc ,el vídeo de les línees de Nazca també es súper interesant ,i sobretot el que més m'ha agradat ha sigut el dron,però jo crec que tots ens imaginaven lo que amava a pasar i també m'ha encantat el vídeo dels huracans.(PAULA)☺️

    ResponElimina
  23. A mi me pareix que el video de Ainhoa a estat de deu molt interesant pero els altres no me han agradat molt ja que no deien res i a mi me agrada que per lo menys dien algo interesant.Pero no a estat res mal.GRACIES PER TOT.LOLA

    ResponElimina
  24. Hola!me ha paregut molt interesant el vídeo de Ainhoa,per com es formen el huracans i les varies categories que tenen. Després també m’ha agradat vore com canvia la ciutat al canvi de les hores les línies de Nazca m’han paregut molt interessants per tots els dibuixos que te dibuixat I per últim no m’ha agradat molt el volcà perquè pot cremar tot lo que toca però el vídeo m’ha paregut interessant(DAIANA)🤗

    ResponElimina
  25. Hola!
    El video de Ainhoa ha estat molt interesant.El video de la erupció de el Vesubio,me ha impresionat moltísim perque derrepent es fique un temblor despres altre y en un tres i no res estabe tota la ciutat destruida.El video del dron es molt intrigant perque quan pase per la lava es creme tot i perd la senyal,i no es sap res de el dron;ademes el volcà a mi m'ha donat molta impresió perque l'he vist per primera vegada i me he vist alli en la lava cremant-me.
    En resum m'ha encantat tot el que has posat Eugenia.

    ResponElimina
  26. Hola!
    La erupcio ha sigut impactant,emocionant he increible quan ho veies tot desfet,trencat hem va donar molta pena per la gent que hi vivia ahi.
    Les linies de Nazca m'han paregut extrañes.
    I el dron la veritat es que me esperava que es cremés pero s'ha cremat perque li a arribat la lava yo hem pensava que seria per el vapor que es molt calent.

    ResponElimina
  27. hola els queatre videos m'han encantat però el del dron m'ha impactat molt i el video de pompella era molt interesans i el video de ainhoa era molt chulo i també interesant però en general m'han agradat tos i el de la erupció era molt chulo i tambe interesant i el video de ainhoa era molt chulo i també interesant el dels huracans i el tercer video era molt chulo,Hugo lozano

    ResponElimina
  28. Hola.
    En general me ha gustado mucho todo .
    El video de Ainhoa me ha gustado mucho y ha estado interesante
    El video de Pompeia me ha impresionado mucho
    Lledó

    ResponElimina
  29. Hola!M´ha agradat tots els videos,sobretot la erupcio en Pompeia,que m´a sorpres que en cada unes quantes hores la ciutat estiga encara més derrumbada i que al final solo quedara arena.També m´ha paregut interesant les linees de nazca,i el video de Ainhoa m´ha agradat molt perque ha sigut molt interesant per a entender~ho millor el que estem donant.
    Erica.

    ResponElimina
  30. m'agradat tot molt pero de les coses mes xules per a mi han sigut el volca que destruia pompeia , lo realista que es veia el video i el que pasava a cada hora , tambe es molt curios lo del dron perque es molt interesant el volcan

    ResponElimina
  31. M'ha agradar amonto els 4 videos però el que mes m'ha agradar ha segut el de la evolució del volcán i quan explota.

    ResponElimina
  32. M'ha agradat a munto el video del volca per a mi ha sigut impresionant(iara)

    ResponElimina
  33. M'ha agradat el video del volcá i tot lo demes

    ResponElimina
  34. Hola.
    El video de Pompeya ha sido de mis favoritos, a la vez me ha impresionado y me ha dado miedo, y el del dron me ha sorprendido un montón

    ResponElimina
  35. M'ha agradat com erupciona el volca , ne me esperabe aixo, y tambe els altres sobretot el del dron . Adrian

    ResponElimina
  36. M´ha impactat cuan el dron Ha anat fins a el volca i s´ha desfet i m´ha impresionat.Clara

    ResponElimina
  37. Mha agradar u ha segut impactat cuán al dro Li pille la lava I me gusta el video de como desaparecio pompella.PABLO

    ResponElimina
  38. Hola, me ha gustado mucho todos los videos, lo que es,el video de Ainhoa que es muy interesante y también la erupción de Pompeya que me ha sorprendido mucho.(ELISA)

    ResponElimina
  39. Hola me han gustado mucho tots els videos sobretodo el de l'erupcio de Pompeya

    ResponElimina
  40. Hola!!
    Me ha impresionado la foto de los uracanes,también la del volcán.Y por último me ha gustado mucho el vídeo del sunami en Indonesia

    ResponElimina
  41. Hola!!
    M'ha parescut molt interesant tot,pero el que mes m'ha impresionat ha sigut el tsunami a Indonesia.Aquest projecte ha sigut impresionant!!

    ResponElimina
  42. Hola, me ha encantado todo,todas las fotos, el video del volcan me ha impresionado verlo.Y me ha encantado todo este proyecto como Miguel.(ELISA)

    ResponElimina
  43. La primera foto me ha impresionat molt igual que la segona i la tercera.El segon video m'agradat molt.

    ResponElimina
  44. Hola, me siguen encantando e interesando todo, la foto de la carretera me ha sorprendiodo y a la vaz me a extrañado, las fotos de los huracanes me han llamado la atención y me han gustado mucho, el vídeo del tsunami me ha encantado, aunque la verdad me quedo un poco triste al saber lo mal que lo pasan las personas cuando les pilla un tsunami..., pero bueno al fin de acabo son cosas que pasan en la naturaleza y por último el vídeo del agua me ha sorprendido. ¡¡¡GRACIAS POR TODO EUGENIA!!! (LEIRE)

    ResponElimina
    Respostes
    1. El vídeo de Paula, me ha parecido muy divertido e interesante. LEIRE 😉

      Elimina
  45. Hola!
    La primera imatge m'ha sorpres perque es alucinant lo que pot arribar a destruir un terratremol.
    El video del tsunami no m'ha agradat pero si que es veritat que hi ha agut imatgens de pena per eixes persones que han mort per un tsunami.
    L'ultim video m'ha encantat ja que ho he provat a casa i es veritat.

    Gracies Eugenia per tot aquest treball !!!!

    ResponElimina
  46. Ha sigut impresionant la imatje del tornado,i me seguis impresionant el video de l´aigua que en el nord va a un costat i en el sud a un altre ,ma impresiont molt.Clara

    ResponElimina
  47. M’ha paregut molt interessant les imatges de lo que pot fer i destruir un huracà el vídeo del tsunami A Indonèsia m’ha paregut una a catàstrofe per tot lo que hi ha fet el tsunami I lo que podria arribar a fer si les ones foren més altes i per últim el vídeo de la rotació de l’aigua cap a on estàs m’ha paregut interessant(Daiana)🤗 I lo mateix que Ainhoa gràcies per tot lo que fas al blog

    ResponElimina
  48. Hola.
    La segunda foto me ha parecido súper interesante igual que todas.
    Els videos de Indonesia da mucha impresión porque si yo fuera esas personas tendría un montón de miedo.
    Lucía 😄
    Estoy con Daiana y Ainhoa que muchísimas gracias por todo del blog Eugenia

    ResponElimina
  49. Per a mi el video que mes m'ha agradat ha sigut ha sigut el de Indonesia per tot el acatastrofe que hi havie.
    I gracias per tot

    ResponElimina
  50. M'han encantat tots els videos i les fotos !!Són xulíssims i super interessants .Moltes gràcies Eugenia per ficar aquestes coses tan xules al blog
    PAULA😄

    ResponElimina
  51. hola m'han agradat tots els videos i totes les fotos són molt chulos i també interesant son molt chulos tots el videos i el video de paula es molt interesant i chulo i el video del tsunami del 2004 es molt chulo i tambe interesant i el video del semisferi del aigua era chulo yo també lo e provat i moltres gracies Eugenia per tot lo que fiques són molt chules.hugo lozano

    ResponElimina
  52. El que mes mha agradar es el video de Paula pero en realidad tot está molt chulo y les fotos del tornat son molt impactantes Pablo

    ResponElimina
  53. hola el que mes interessant m'ha paregut es el video de l'aigua que en l'hemisferi nord i en el sud i tambe el video de Paula

    ResponElimina
  54. Hola!M´ha agradat tot,sobretot el video del sentit del aigua segons l´hemisferi com havia dit Eugenia,tambe m´ha agradat molt el video de Paula perque jo no sabia diferenciar entre els huracans,els tornats i els ciclons,gracies a Paula ja ho se,i per ultim les tres fotos, la primera m´ha paregut interesant perque m´ha recordat als arbres,que quan tenen moltes arrels es queda la marca,es paregut a la foto,m´ha impresionat molt.
    ERICA.

    ResponElimina
  55. M'han agradar molt les tres fotos y molt impresionant també els tres vídeos però el que més me ha impresionant es el del tsunami del 2004

    ResponElimina
  56. m'ha agradat molt el video de com gira d'una manera diferent en l'hemisferi nord i sud i el video de Paula i del tsunmi molt interesant . Adrian

    ResponElimina
  57. M'ha agradat moltissim les fotos per que son mola interesant i també m'ha agradar el video de Paula i el tsunami es molt interesant

    ResponElimina
  58. A mi me ah gustado mucho el vídeo de Paula como explica todo muy facil.
    Javier

    ResponElimina
  59. Me han agradat molt les fotos sobretot la dels huracans.El video de paula molt bonico i el altre tambe molt interesant. el que mes me ha agradat han sigut les fotos.LOLA

    ResponElimina
  60. Hola xics i xiques !!Gràcies per dirme això sobre el meu video ,espere que us agrade molt🤗A mi els demés videos me han paregut molt bonicos ,però el que més m'ha agradat són les fotos,ja que me pareixen impresionants (PAULA)✌️😁

    ResponElimina
  61. Hola,tambe m'agradat el video de Paula,de la diferencia entre els huracans,tornados y ciclones.Esta molt chulo.


    huracan tornado y ciclon

    ResponElimina
  62. Hola!M´ha agradat tot,sobretot el video del sentit del aigua segons l´hemisferi com havia dit Eugenia,tambe m´ha agradat molt el video de Paula perque jo no sabia diferenciar entre els huracans,els tornats i els ciclons,gracies a Paula ja ho se,i per ultim les tres fotos, la primera m´ha paregut interesant perque m´ha recordat als arbres ,que quan tenen moltes arrels es queda la marca, es paregut a la foto, m´ha impresionat molt.
    ERICA.

    ResponElimina
  63. MOLT CONTENTA AMB LA VOSTRA GRAN EVOLUCIÓ I EL VOSTRE INTERÈS...CONTINUEU GAUDINT MENTRE APRENEU COSES NOVES.

    HEU FET UN MERAVELLÓS TREBALL AQUEST CURS!!! GRÀCIEEEEEEES!!!!👏👏👏👏👏👏👏👏👏😉🤗

    ResponElimina