dijous, 17 de febrer del 2022

UNIÓ EUROPEA

 UNIÓ EUROPEA





Vídeo explicatiu Unió Europea.


21 comentaris:

  1. A mi la veritat que totes les fotos han estat impresionants i mol entretenides.
    I el video ho explique tot,molt be

    ResponElimina
  2. M'ha paregut prou interesant tot. Les fotos son comprensibles I xules, I el video també es molt divertit pero un poc llarg.

    PAULA😁

    ResponElimina
  3. Hola. Tinc que dir que l'esquema de l'Unió Europea m'ha paregut molt interesant, el vídeo m'ha agradat molt i m'ha paregut molt divertit. LEIRE

    ResponElimina
  4. Hola.
    Per mi el esquema es el millor, esta organitzat, i es pot entendre. Per altra part, la foto tambe molt be, ho explica genial i he encontrat alguna curiositstat. I per ultim el video ma agrat molt pero es una mica llarg.
    LOLA.

    ResponElimina
  5. Hola.
    He de dir que les fotos ho expliquen molt bé però encara així el vídeo ho explique millor y m'agrada molt més. Crec que amb el blog i curiositats que fique Eugenia me va molt bé .
    Lledó

    ResponElimina
  6. HOLA !!!!!!!
    Les imatgens estan bé, però el vídeo es molt millor, inclos el podries vore tots els dies per estudiar ja que o explica perfecte.
    Gràcies Eugenia perqué facilites molt l'estudi amb el blog.

    ResponElimina
  7. Holaaa!
    M'ha agradat molt els esquemas y el vídeo.El vídeo ha estar molt interesant ja que ho explica genial y es molt divertit.M'he està ajudant a estudiar.Gràcies per ficar-nos això.

    ResponElimina
  8. Hola.
    M'ha agradat els imatges perquè el expliquen bé, però el vídeo el explique aún millor i es tot molt interessant. ELISA

    ResponElimina
  9. Hola¡ El esquemeta que a ficat Eugenia esta molt interesant . Clara

    ResponElimina
  10. Hola! A mi m’ha agradat molt el vídeo ja que es lo que tu ens vas explicar en classe i ara hu he compres millor.I els esquemes que has ficat també m’ajudaran per estudiar.DAIANA ☺️

    ResponElimina
  11. hola
    el video que has ficat es molt chulo es molt interesant m'agrade amunto i també les fotos que has ficat i apart m'ajudará ha estudiar ler a l'examen i gracies eugenia.HUGO LOZANO

    ResponElimina
  12. Me han gustado mucho las imágenes de los esquemas ya que han ayudado mucho con el tema y también me a parecido muy interesantes.

    Sara.

    ResponElimina
  13. Ami m’han paregut molt interesante les fotos i el video per què les explique tot molt be

    ResponElimina
  14. Hola
    El video m'ha agradat molt per que es divertit i explica les coses molt be .
    El esquema I L'imatge tambe estan molt be

    CAMILA

    ResponElimina
  15. Hola .
    M'ha agradat tot a muntó, m'ha agradat molt el esquema perque em pareix molt interessant .
    El video m'ha agradat molt perque està molt fàcil de tendré.
    Lucía

    ResponElimina
  16. M'ha agradat tot molt I també m'ha agradat el esquema que en fet en clase perque están molt interesant i també m'han agradat molt les videos
    Hugo Ruiz

    ResponElimina
  17. M'a agradat molt tot perqué tot es molt boniq i maravilloso i magradarie que es pengaren mes coses al blog Pablo

    ResponElimina
  18. M'ha agradat el esquema perque es molt interesant i lo explica molt be , el vide tembe m'ha agradat molt i ha sigut molt divertit Adrian

    ResponElimina
  19. m'ha agradat molt el esquema a pero sobretot el video per com ho explique

    ResponElimina
  20. Hola.
    M´ha agradat molt la foto,perque com que ho explica molt be.I tambe m´ha agradat molt el video,molt divertit i interessant,perque es molt sencill per a l´hora d´aprendre.ERICA.

    ResponElimina
  21. M'ha agradat molt el video, està molt interessant però és bastant llarg. En quan a la primera imatge i l'esquema, em serà més fàcil a l'hora d'estudiar. AINARA

    ResponElimina