dimecres, 4 de maig del 2022

EDAT CONTEMPORÀNIA

 EDAT CONTEMPORÀNIA 


GUERRA DE LA INDEPENDÈNCIA.




REGNAT DE FERRAN VII


Fernando VII des de l'inici fins 2:47.


REGNAT D'ISABEL II


Isabel II


FINAL DEL SEGLE XIX





DICTADURA DE PRIMO DE RIVERA


Primo de Rivera




SEGONA REPÚBLICA


Segunda República


La segona república també va crear un himne que fou...


Himno




GUERRA CIVIL




Guerra civil a Castelló





DICTADURA DE FRANCO



Dictadura de Franco




Francisco Franco




CONSTITUCIÓ 1978


Historia España.





Constitución 1978




Canción







GOVERNS DE LA DEMOCRÀCIA



Presedents del govern






SOCIETAT I ART DEL SEGLE XIX


Art segle XIX





Art segle XIX.





Art segle XIX..






REVOLUCIÓ INDUSTRIAL






Revolució industrial

22 comentaris:

  1. Tots els videos han estat molt be i crec que tots hem fet un molt bo esfors busacant els videos adequats. M'a agradat molt l'idea de la canso i el himne.LOLA

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Creo que todos los videos, canciones i fotos han estado muy acertadas, cada uno de ellos dirigiéndose al tema que lo tocaba exponer. Lledó

    ResponElimina
  4. Los videos son muy interesantes y se puede aprender bastante de ellos, ya que cada grupo en el noticiario, ha buscado el video adecuado para el tema que ha explicado. LEIRE

    ResponElimina
  5. Hola, me han gustado todos los vídeos, fotos y noticiarios. Ya que creo que hemos hecho un trabajo y nos lo hemos currado mucho.👋🏻

    ResponElimina
  6. Hola! Me han agradat tots el videos amuntó. Jo crec que tots ens hem esforcat moltíssim per fer els noticiaris. I també crec qué els videos I les cancons son molt divertits. PAULA😁✨

    ResponElimina
  7. HOLA !!!
    Estic amb tots penso que ens em currat amuntó els noticiaris i han estat molt acertats.
    Els videos m'agraden ja que son facils de comprendre, també ens ajuden a estudiar els noticiaris i per supost els videos.

    ResponElimina
  8. Hola. M'ha agradat molt tots el vídeos i els cançons ja que cada vídeo està molt bé per a cada apartat. I com tots, que jo també pense que ens hem esforçat amunto amb els noticiaris perquè els vam currar molt. ELISA

    ResponElimina
  9. Holaa,jo crec q tots el vídeos, cançons i imatges estan molt bé ja que cada grup a elegit un vídeos adequats i crec que tots hem treballat molt i ens ha eixit un treball fantàstic. DAIANA 😀

    ResponElimina
  10. Els videos an estat molt bé , pero el més a sigut son les exposisions

    ResponElimina
  11. Hola soc Lucía.
    Jo crec que els noticiarios tots els el fet molt be i els videos son molt interesantes per a estudiar.
    Moltes gracias a tots.

    ResponElimina
  12. Hola , m' han agradat tots els videos que hem elegit ja que tots els grups han clavat els videos i cançons. I a mi m' ajuda per a estudiar els videos. Adrian

    ResponElimina
  13. hola, m'han agradat tots els videos són molts chulos i també interesants. I la foto de la guerra civil es molt chula. i el video que mes m'ha agradat es el de la guerra de la independéncia però el altres també m'han agradat per que el companys i companyes lo han clavat.HUGOLOZANO

    ResponElimina
  14. Hola.
    Tots els videos m'han agradat, crec que a tots els grups de persones els va eixir molt be el noticiari i van buscar moltes coses molt relacionades en el q els tocava. La canço del imne es molt alegre.

    ResponElimina
  15. Me han gustado todos los vídeos porque creo que servirán mucho para que se nos queden más las cosas y las fotos también.
    Marina

    ResponElimina
  16. Hola.
    Els videos m´han agradat tots,els noticiaris han sigut molt acertats gracies als videos,i també alguns amb canço,yo crec que em serveix per a l´hora de estudiar.ERICA.

    ResponElimina
  17. Hola soc Hector i a mi me ha agradat tot molt pero sobretot el video de Franco perque me pareix molt curios, la canço de la constitucio i els dos videos de la revolucio industrial

    ResponElimina
  18. Esteu fent molt bona feina...CONTINUEU AIXÍ... enhorabona!!!!😉🤗🌟

    ResponElimina
  19. A mi el video que mes m'ha agradable ha siguiente el de hippy lerning ya que per a ki ha siguiente el mes divertir
    (Iara)

    ResponElimina
  20. A mi me han gustado mucho todos los videos y pienso que hemos escogido los videos adecuados pero lo que más me a gustado a sido la canción. Sara

    ResponElimina